رفع تیرگی واژن وایتنینگ یا رفع تیرگی واژن، کشاله ران و زیربغل

علت تیرگی واژن، کشاله ران، زیربغل و اندام تناسلی زنان چیست؟ برای پیشگیری چه کارهایی لازم است؟ برای درمان و رفع تیرگی واژن و روشن سازی اندام تناسلی از چه راهی استفاده کنیم؟ مقایسه رفع تیرگی با لیزر و یا درمان دارویی؟ با گذشت زمان ناحیه تنانسلی بدلایل گوناگون دچار تیرگی و تغییر رنگ می شود که برای رفع تیرگی واژن از روش هایی متفاوتی استفاده می شود. برای اینکه بیشتر با رفع تیرگی واژن و زیر بغل آشنا شویم بهتر است علل آنرا بدانیم.

زیبایی یک انتخاب است
بهترین را انتخاب کنیم

برای مشاوره و اطلاع از هزینه رفع تیرگی واژن و زیربغل با ما تماس بگیرید...

علل و پیشگیری تیرگی واژن و زیر بغل

تیرگی و سیاهی واژن و کشاله ران و همچنین تیرگی زیربغل چند علت اصلی دارد که با گذشت زمان بوجود می آید. سعی کنید قبل از درمان و یا بعد از درمان موارد زیر را رفع کنید و  از تیرگی ناحیه تناسلی پیشگیری کنیم:

روشن کردن پوست واژن و زیربغل با لیزر

× ژنتیک و اختلالات هورمونی: مانند وراثت و داشتن پوستی با رنگدانه های بیشترکه موجب تیرگی ناحیه تناسلی، زیربغل و کشاله ران خواهد شد، همچنین استفاده از داروهای خاص و اختلالات هورمونی که موجب تغییر رنگ واژن می شود.

× اصطکاک و تعریق در تماس با بدن و لباس: لباس زیر و یا شلوار تنگ، لباس زیر پلی استری،چاقی، پیاده روی و راه رفتن زیاد نیز موجب اصطکاک پوست بدن می گردد. همچنین تعریق زیاد زیر بغل نیز موجب تیرگی پوست می شود.

× اصلاح نادرست: استفاده زیاد از ژیلت، تیغ و یا پودرهای موبر(بدلیل وجود آهک) برای اصلاح موهای زائد زیربغل و یا کشاله ران موجب تیره شدن رنگ پوست آن ناحیه می گردد. بهتر است از وکس گیاهی و یا لیزر برای اصلاح موهای زائد کشاله ران و زیر بغل استفاده کنیم.

× دارو و دئودورانت ها: برخی از داروها موجب اختلالات هورمونی و وجود الکل در دئودورانت ها موجب  تیرگی و سیاهی قسمت واژینال، زیربغل و کشاله ران می شوند.

× عفونت: اگر تیرگی بهمراه خارش، سوزش و یا بوی نامطبوع شدید ناشی از عفونت می باشد. در صورتی که تیرگی واژن بهمراه علائم ذکر شده باشد، در اولین فرصت به متخصص زنان مراجعه کنید.

× کهولت سن و یائسگی: بالا رفتن سن و نزدیک شدن به دوران یائسگی نیز موجب تغییر رنگ واژن و ناحیه تناسلی خواهد شد.

هزینه وایتنینگ واژن و زیربغل

روش های درمان و رفع تیرگی واژن، کشاله ران و زیربغل

برای سفید کردن، روشن سازی و رفع تیرگی زیربغل و واژن می توان از درمان های مختلفی  استفاده کرد. هر سه راه بیان شده در زیر، موجب سفید شدن و از بین بردن تیرگی واژن و زیربغل می شود اما تفاوت هایی در احتمال موفقیت، زمان و آسانی استفاده دارند:

درمان خانگی رفع تیرگی دستگاه تناسلی و زیربغل

رفع تیرگی زیربغل با ماسک

در این روش برای رفع تیرگی  ناحیه تناسلی از ماسک های طبیعی در خانه می توان استفاده کرد. پیشنهاد می کنیم در صورتیکه پوست حساسی دارید کاملا با احتیاط استفاده کنید. از مواد و ماسک های ترکیبی آب لیمو، جوش شیرین، سیب زمینی، زردچوبه، خیار و عسل می توان استفاده کرد. آب لیمو و عسل خود به تنهایی خاصیت سفید کنندگی دارند.
 در روش خانگی هزینه رفع تیرگی واژن در پایین ترین هزینه ممکن قراردارد اما احتمال موفقیت آن (به نوع پوست و علت تیرگی واژن بستگی دارد) کم است. زمان تقریبی برای مشاهده نتیجه دو هفته می باشد. اثر سفید کنندگی واژن و زیربغل در این روش کمتر از درمان با لیزر است.

رفع تیرگی زیربغل و واژن با دارو:

رفع تیرگی زیربغل با ماسک

منظور از درمان دارویی استفاده از کرم های موضعی و صابون های گیاهی و شیمیایی برای روشن سازی پوست است. کرم های رفع تیرگی زیربغل و کشاله ران دارای ترکیبات عصاره گیاهی، ویتامین ها و مواد شیمیایی – دارویی هستند. بدلیل حساس بودن پوست ناحیه واژینال با نظر پزشک استفاده شود و در صورت ایجاد هرگونه حساسیت، استفاده آنرا قطع کنید. استفاده از صابون به نوع پوست و اسیدی و بازی بودن‏(بهم خوردن تعادل ‏PH‏ واژن)‏  پوست شما  بستگی دارد. ممکن است صابونی در یک فرد نتیجه عالی داشته باشد و در فرد دیگری موجب تیرگی بیشتر ناحیه تناسلی گردد.

رفع تیرگی واژن و زیر بغل با لیزر

جدیدترین روش شفافیت و سفید کردن واژن و زیربغل که در زمانی کوتاه و بدون درد انجام می پذیرد استفاده از لیزر می باشد. این روش درمانی برای درمان پوست تیره یا وایتنینگ کشاله ران، واژن، اطراف مقعد، زیربغل، کلاهک زانو و آرنج استفاده می گردد. سفید کنندگی و رفع تیرگی با لیزر بصورت دائمی بوده و این سطح روشنی و سفیدی پوست با استفاده از روش های خانگی و درمان دارویی قابل دستیابی نیست.
با توجه به آزمایشات انجام شده و نتیجه درمان بر روی چندین هزار خانم، استفاده از لیزر مونالیزاتاچ برای رفع تیرگی کشاله ران، واژن و زیربغل بهترین روش انتخاب شده است و رضایت 100 % شما را پس از درمان داریم. از جمله مزایای این روش سفید کنندگی می توان:

لیزر مونالیزا تاچ برای واتنینگ واژن

درمان بصورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی

نتیجه دائمی، شفافیت و سفیدی همیشگی واژن و زیربغل

سرعت رسیدن به نتیجه مطلوب

نتیجه قابل مشاهده پس از اولین جلسه

بدون درد و خونریزی

روش کاملا موثر

نحوه رفع تیرگی زیربغل و واژن با لیزر مونالیزاتاچ

در این سیستم لیزر co2 به مدت تقریبی 15 دقیقه بر روی سطح واژن و بافت آن تابانیده می شود و موجب از بین بردن ملانین و رنگدانه های قسمت تیره پوست می گردد. لیزر بخش های تیره را حذف  خواهد کرد و پوست دوباره شکل می گیرد. از لیزر مونالیزا تاچ می توان برای رفع تیرگی زیربغل، واژن، کشاله ران، مقعد و ناحیه میان منطقه تناسلی و مقعد ( رفع تیرگی لبه های واژن) استفاده کرد. همزمان با روشن شدن پوست، ناحیه قرمز پوست نیز برطرف می شود.

این دستگاه تولید کلاژن را تحریک می‌کند؛ تولید کلاژن باعث تقویت بافت های واژن می شود. این روش بصورت دائمی بوده و محدودیت سنی ندارد و افراد می توانند در درمان سوزش، خشکی واژن و یا خارش نیز از آن استفاده کنند. البته افرادی که دارای بیماری های خاص هستند نمی توانند از روش رفع تیرگی با لیزر استفاده کنند.

بهترین نتایج از لیزر مونالیزاتاچ بین 1 تا ۳ جلسه در مدت زمان ۸ تا ۱۲ هفته ‏بدست می‌آید. اغلب مراجعه کنندگان کلینیک آذین بعد از یک جلسه درمان، بهبودی ‏قابل توجهی دارند اما با ادامه جلسات درمانی، بالاترین نتیجه بدست می آید.

مراقبت های بعد از لیزر واژینال و زیربغل

روشن کردن پوست زیربغل

پس از رفع تیرگی واژن و زیربغل با لیزر مونالیزاتاچ به نکات ‏زیر دقت کنید:‏

واژن و ناحیه تناسلی باید ظرف ۲ تا ۴ روز پس از درمان، خشک ‏و تمیز نگه داشته شود‎.‎

پس از رفع تیرگی واژن یا زیربغل بدلیل اینکه پوست بیمار لایه‌برداری شده، ممکن است احساس ‏سوزش یا تحریک پوستی داشته باشد.

در نظر داشته باشید که درد و حساسیت به لمس در این ناحیه ممکن ‏است تا یک هفته پس از درمان ادامه پیدا کند‎

.‎ممکن است به علت حساس شدن پوست به مدت یک هفته برای ‏بیمار آنتی بیوتیک تجویز شود‎.‎

عدم انجام فعالیت های ورزشی سنگین تا ۱۰ روز پس از درمان با لیزر

با ما در تماس باشید